kontakt
Infolinia:Stawka wg. taryfy operatora22 26 70 531 Email:biuro@info-przetargi.pl
Infolinia:Stawka wg. taryfy operatora 22 26 70 531
  • Ogłoszenia dodawane codziennie
  • Statystyki przetargów
  • 1 lub 2 razy dziennie e–mail z ofertami
  • Po 14 dniach ocenisz czy dzięki Nam wzrosną Twoje zyski
Powrót do listy firm
  • Informacje
  • Województwo Mazowieckie
  • Powiat Warszawski
  • Miasto Warszawa
  • Brazna Szkolenia, kursy

4skills Centrum Rozwoju Biznesu

  • ul. Rakowiecka 33/25
  • 02-519 Warszawa
  • woj. Mazowieckie, pow. Warszawski
  • NIP: 9512376115
  • REGON:
  • 22 414 60 01
  • biuro@4skills.pl
Opis Działaności:
Inspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań i wychodzenia poza schematy, aby zwiększyć efektywność organizacji. Wspieramy firmy i instytucje w doskonaleniu kompetencji, rozwoju pracowników, wypracowywania skutecznych działań i narzędzi. Wdrażamy wyłącznie sprawdzone i skuteczne rozwiązania. Wprowadzamy innowacyjne modele kompetencyjne (sprzedawcy czy menedżera). Dostarczamy wiedzę, podnosimy umiejętności i kształtujemy postawę pracowników. Jako partner biznesowy od strony szkoleniowo-doradczej wspieramy organizacje, dla których rozwój kompetencji pracowników jest wartością i narzędziem do realizacji wyznaczonych celów biznesowych. Gwarantujemy, że rozwiązania, jakie dostarczamy naszym Klientom są opracowywane przez praktyków i wybitnych specjalistów w swojej dziedzinie. Od „człowieka” zaczyna się rewolucja, zmiana postawy, zmiana modelu sprzedaży, czy zmiana myślenia.
Słowa kluczowe:
marketing , menager , menedżer , autoprezentac , hr , coaching,coacha , kierowania zespoł,kierowanie zespoł , zarządzanie zespoł,zarządzania zespoł , zarządzanie zmianą,zarządzania zmianą , zarządzanie ryzykiem,zarządzania ryzykiem , zarządzanie projektem,zarządzania projektem,zarządzanie projektami,zarządzania projektami , zdolności interpersonal,zdolność interpersonal , efektywności pracy,efektywność pracy , motywacji pracown,motywacja pracown,motywowania pracown,motywowanie pracowni,ocena pracow,oceny pracow , rekrutacji pracow,rekrutacja pracow,selekcja pracow,selekcji pracow , rozwiązywanie konflikt,rozwiązywania konflikt,rozwiązanie konflikt,rozwiązania konflikt,rozwiązanie problem,rozwiązania problem,rozwiązywanie problem,rozwiązywania problem , komunikacji w zespol komunikacja w zespol,komunikacja werbalna,komunikacji werbalnej,komunikacja niewerbalna,komunikacji niewerbalnej,komunikacja interpersonal,komunikacji interpersonal,komunikacji w zespol , aktywne słuchanie,aktywnego słuchania , obsługa klienta,obsługi klienta , technika sprzedaży,techniki sprzedaży , negocjac,negocjowan , radzenie sobie ze stresem,radzenia sobie ze stresem , trening interpersonaln,treningu interpersonaln,treningi interpersonaln , wywieranie wpływ,wywierania wpływ , sztuka prezentacji,sztuki prezentacji , wystąpienia publiczn,wystąpień publiczn , wypalenie zawodowe,wypalenia zawodowego , budowanie zespołu,budowania zespołu