Firma Handlowo-Usługowa "ABIZA" s.c. Bugaj & Bugaj została założona przez Ilonę i Janusza Bugaj w 1996 roku. Zajmujemy się kompleksową organizacją imprez dla firm oraz osób prywatnych. Nasza oferta jest bardzo szeroka i ulega stałemu rozszerzeniu. Kierując się starą zasadą "nasz klient - nasz pan" jesteśmy w stanie przygotować praktycznie wszystko. Każdą imprezę staramy się przygotować bardzo precyzyjnie, nie bagatelizując żadnego, nawet najdrobniejszego szczegółu.Jesteśmy w stanie w sposób profesjonalny zorganizować imprezy plenerowe firmowe (festyny, pikniki, imprezy integracyjne) od 20 do 3000 osób. Zajmujemy się również organizacją wszelkiego rodzaju imprez okolicznościowych odbywających się w pomieszczeniach zamkniętych - bale, bankiety, koncerty, Sylwester, szkolenia, zjazdy firmowe. Tego rodzaju imprezy są organizowane w następujących miejscach - hotele, restauracje, sale konferencyjne, sale koncertowe, sale balowe, muzea. Przygotowujemy również na życzenie klienta jego własne pomieszczenia (biura, sekretariaty, sale konferencyjne, itp.) do organizacji spotkań świątecznych, takich jak przyjęcia wigilijne lub przyjęcia wielkanocne. Nasza oferta jest skierowana również do osób prywatnych. Zajmujemy się kompleksową organizacją przyjęć weselnych i komunijnych.
zapraszam do skorzystania z naszej oferty