kontakt
Infolinia:Stawka wg. taryfy operatora22 26 70 531 Email:biuro@info-przetargi.pl
Infolinia:Stawka wg. taryfy operatora 22 26 70 531
  • Ogłoszenia dodawane codziennie
  • Statystyki przetargów
  • 1 lub 2 razy dziennie e–mail z ofertami
  • Po 14 dniach ocenisz czy dzięki Nam wzrosną Twoje zyski
Powrót do listy firm
  • Informacje
  • Województwo Mazowieckie
  • Powiat
  • Miasto Płock
  • Brazna Szkolenia, kursy

LeaderSfera

  • ul. Górna 40 B/3
  • 09-402 Płock
  • woj. Mazowieckie, pow.
  • NIP: 7742636487
  • REGON:
  • 605 039 853
  • agnieszka.okuniewska@leadersfera.pl
Opis Działaności:
To firma tworzona z prawdziwą pasją. Bo to właśnie pasja, ciężka praca i determinacja, są niezbędne do prowadzenia tak wymagających, ale zarazem dających wyjątkową satysfakcję warsztatów rozwoju personalnego jakimi są Horse Assisted Education. Działamy od października 2011 roku. Firma ma przed sobą jasno zdefiniowane cele – stawiamy na kontakt, emocje,profesjonalizm i efekty. Warsztaty odbywają się w przyjaznej, bezstresowej atmosferze w ośrodku niedaleko Płocka. Stawiamy na rozwój osobisty i przywództwo. Zapraszamy do współpracy
Słowa kluczowe:
marketing , menager , menedżer , autoprezentac , hr , coaching,coacha , kierowania zespoł,kierowanie zespoł , zarządzanie zespoł,zarządzania zespoł , zarządzanie zmianą,zarządzania zmianą , zarządzanie czasem,zarządzania czasem , zarządzanie ryzykiem,zarządzania ryzykiem , zarządzanie projektem,zarządzania projektem,zarządzanie projektami,zarządzania projektami , zdolności interpersonal,zdolność interpersonal , efektywności pracy,efektywność pracy , motywacji pracown,motywacja pracown,motywowania pracown,motywowanie pracowni,ocena pracow,oceny pracow , rekrutacji pracow,rekrutacja pracow,selekcja pracow,selekcji pracow , rozwiązywanie konflikt,rozwiązywania konflikt,rozwiązanie konflikt,rozwiązania konflikt,rozwiązanie problem,rozwiązania problem,rozwiązywanie problem,rozwiązywania problem , komunikacji w zespol komunikacja w zespol,komunikacja werbalna,komunikacji werbalnej,komunikacja niewerbalna,komunikacji niewerbalnej,komunikacja interpersonal,komunikacji interpersonal,komunikacji w zespol , aktywne słuchanie,aktywnego słuchania , obsługa klienta,obsługi klienta , technika sprzedaży,techniki sprzedaży , negocjac,negocjowan , radzenie sobie ze stresem,radzenia sobie ze stresem , trening interpersonaln,treningu interpersonaln,treningi interpersonaln , wywieranie wpływ,wywierania wpływ , sztuka prezentacji,sztuki prezentacji , wystąpienia publiczn,wystąpień publiczn , wypalenie zawodowe,wypalenia zawodowego , budowanie zespołu,budowania zespołu